Wednesday, December 16, 2009

kenapa..kenapa...

Hari ini saya dengan bersemangat waja, berinovasi satria dan bertenaga proton..serta berniat dengan seikhlas hati yang suci murni nih..memulakan hari ini, memulakan kerja hari ini dengan motivasi yang tinggi..lebih tinggi dari ketinggianku..

Tapi..mengapa la unsur-unsur kemalasan ni mengekori aku..gi PTSL dengan harapan boleh online la..broadband kat umah lembab nak mampus..menyakitkan ati saya je menggunakannya..sampai PTSL wifi problem..adooiii..tensionnya..semangat waja saya dah menurun..perut pulak lapar..padahal saya dah breakfes kat umah..ni perut kategori naga gamaknya..

Saya stay jugak sikijap kat PTSL..nak nyedapkan ati la nih..alang2..penat2 datang kan,penat2 tepek bedak,calit liipstik..gi makan la dulu..turun kat ZAR bakery & cafe ni ade plak wifi..cehhh..melepak la jap kat sini..sambil didendangkan dengan lagu-lagu retro..best gak...

Dah seminggu saya tak leh komen dalam FB..asyik error on page je..saya pun tak tau nape..maklum la rabun IT..dah tu xde tempat untuk bertanya dan mengadu nasib..huhu..saya dah berniat nak memulakan sesuatu yang baik..(cewahhh..) melalui FB ni..tapi ada la halangannya..apa la nasibku...

Takpela arini saya meng-updatekan blog ni..dah lama gilerzzz tak update..last post nak raye aritu..lama tu..la ni nak stat semula..kengkadang tu malas, takde masa..tapi rasanya banyak malas la..kenapa la bila time belajar ni malas je..time keje malas jugak tapi xde la semalas ni..kenapa..kenapa..

Hari ni..dibenak fikiran saya asyik kenapa..kenapa..kalo la ade kaunter pertanyaan kat sini agaknya dah lama orang tu nyampah saya dok tanya je..

Tapi serius..kenapa la malas ni ada..kenapa la saya malas sangat nih..tapi saya rasa saya xde la malas sangat cuma xde mood je...(ayat ni biasa ada dalam hatiku..bekalan untuk menyedapkan minda yang tetiba jadi separa sedar nih)..

Saya rasa saya kena gi bercuti la..nak mententeram, mencergaskan kembali minda, emosi dan psikologi saya nih..

0 comments:

Post a Comment