Monday, September 28, 2009

Perkembangan rumah kita.

This posting is dedicated to my best friends Ila and Isa..Ni la perkembangan rumah kita..



Jumaat lepas bawak ayah saya melihat kawasan rumah yang dibeli. Tengok rumah contohnya cantik. Ayah saya sangat teruja..Siap perli lagi..



"nanti furniture dalam umah ni kena la secantik rumah ni.."



Dia suka tengok rumah tu. Saya lagi suka. Tak sia-sia la Kak Saliza insist saya membeli rumah tu. Thanks kak. Sesungguhnya saya jatuh cinta pandang pertama pada rumah tu. Even warna rumah tu pun saya suka. Perasaan ini kembali menular selepas ianya berlaku masa saya nak beli kereta Myvi merahku dulu. Jatuh cinta pandang pertama saya pada benda..hahah..sounds kind da weird..tapi belum pernah jatuh cinta pandang pertama pada manusia..so, who's is the lucky person will be?? hahahha..


Anyway, rumah tu dijangka siap hujung 2011 tapi melihatkan perkembangannya yang macam rancak je berkemungkinan awal 2011 boleh siap..hopefully, by dat time phd saya pun akan selesai..meaning that i will celebrate a double rewards..ameenn..

Tapi gambar yang saya ambil ni ingatkan inilah rumah tu tapi bukan..mulanya terkejut jugak kalau ini rumahnya..macam nak siap dah..rupa2nya yang disebelah sana..tapi tak dapat amik gambar tu sebab terlindung..tapi nampak macam dah naik tiang2 serinya..
apa2 pun saya doa semoga kerja-kerja pembinaan tu berjalan lancar, dapat siap dalam tempoh masa yang ditetapkan..

1 comments:

Anonymous said...

wahhhh thank so much kak bae...buat kitorg rasa nk balik cepat ke m'sia...insyaalah...harap xdelah samapi 4 tahun duk sini...of course I love Wyoming very much but I have parents and family and significant persons there. TQ again...bagus juga kalau sesekala update ketinggian umah kita...dh naik tiang seri kan :)
so kak bae kena take two of houses la...kitorg punya sekali yek...heheh

ok pasal bungjusan tu...yg ke banting kitorg pos directly from here...
yg nk mintak tolong kak bae distribute tu yg kad2 kecik dlm tu...rasanya dalam 9 keping kot...termasuk dr zuria, prof amla, dr salleh, n kawan 2 ila kt fakulti pendidikan tu...

wow nice blog site hah..ila suka...dh makin creative akak aku sorg ni ye...
ok keep in touch..

i want you to know... you have me for everything...i have shoulder to cry on ...although we are so far away...but i still there... just let me know ok...

Same goes to me...

lots of love,
ila, isa & afif

Post a Comment