Saturday, June 27, 2009

You Are Not Alone

Pagi ni bila aku buka radio je, terdengar berita mengatakan Raja Pop Micheal Jackson meninggal dunia (patut ke aku guna istilah meninggal dunia?..whatever..)Terkejut aku. Terus aku teringat lagu favorite aku--You are not alone..Then suddenly DJ tu memutarkan lagu tu..huhuhu tetiba rasa sedih..menghayati sekejap lagu tu..Aku membesar pun dengan mendengar lagu-lagu Micheal Jackson ni. Dan aku pasti orang-orang diluar sana bersetuju dengan apa yang aku katakan ni.

Masa first time ayah aku belikan aku radio, masa umur aku 13 tahun lagu MJ yang pertama aku dengar "Smooth Criminal". Kemudian "Billie Jean", "The Way You Make Me Feel", "Remember The Time", "Black or White", "Man in the Mirror", yang membuatkan aku menggoyangkan badan setiap kali mendengar lagu-lagu tu.

Walaupun aku bukan peminat fantik MJ, tapi lagu-lagunya memberi kesan pada kehidupan aku dan it's lite up my day actually..and I'm sure kehilangan MJ sangat memberi impak maksima..heheh...kepada indusri muzik dan peminat-peminatnya.

0 comments:

Post a Comment