Friday, October 9, 2009

Harta-harta kecil kesayanganku..

Saya akan berpindah rumah tak lama lagi..banyak barang tak dikemas lagi..malas dan takde mood nak mengemas sebab memikirkan nak menghadapi presentation proposal 24/9 ni..takutnya..saya baru je nak present proposal, seorang teman dah nak viva next week (12/9) lagi la takutnya dia..katanya rasa macam seperti nak bersoal jawab dengan munkar nankir..takutnyaa..saya doakan dia dapat melakukan yang terbaik..

Rasanya lepas abis present proposal baru nak stat mengemas..tapi bila boring mengadap laptop ni..sini la tempat saya bertapa..dok tengok buku2, barang2 nih..


kaktus comel..beli masa bercuti kat cameron 3 bulan lepas..salah satunya berbentuk hati


dua orang adik kesayanganku..yang no.2 xde dalam gambar ni.


bekas stationary..mug putih hadiah birthday dari usim..baiknya usim..yang purple tu beli kat Hospital Bahagia Tanjung Rambutan..lawatan student tahun 3..subjek psikologi bilazim.


mother board..hahah..tempat saya menempelkan cetusan minda, luahan rasa, hitungan waktu..


inilah 'stress ball'..bila saya tension saya picit, gigit bola ni..tujuannya nak melepaskan geram ke, tension ke..sungguh berkesan..


gambar tu masa lawatan kat Yayasan Tun Dr. Mahathir..ni gambar iklan colgate..sebab semua tersenyum menampakkan gigi masing2..sungguh melebar senyum kami..siap kuar suratkabar lagi gambar ramai2 tu..adik saya siap call kata nampak muka saya dalam suratkabar..terkejut ingat gambar ape la..rupanya gambar ramai2 tu..suspen je..belakang gambar konvo UPM..


laptop kesayanganku..baru berganti..harap2nya bertahan la utk 3 tahun pengajian ni..lebih dari tu lagi bagus..time ni tengah kalut+setruggle nak menyiapkan proposal..buku abis seme kuar letak kiri kanan..boring, kekontangan idea tu yang snap gambar ni..


buku autograf 1st batch pelajar kaunseling USIM..lilin tu masih kusimpan..kenangan..berat hati la nak buang..walaupun kenangan sedih tapi sayang nak buang..biarlah letak jadi perhiasan pun cantik..bukannya menyusahkan idup pun..


sebahagian buku yang ada..termasuklah novel2..yang tu tak baca pun lagi..xtau bila nak baca..


sebahagian fail2 jurnal+the baking book+water kaler+novel2 lagi..yang bestnya saya x pernah cuba lagi membaking dan dah lama tak melukis..ohhh..i miss my leisure time..


kebanyakannya novel2 A.Samad Said..Lantai T.Pinkie, Cinta Fansuri, Bulan Tak Bermadu di Fatehpur Sikri, Adik Datang, Bendera Di Atas Bukit, Dari Salina Ke Langit Petang, 1 novel Usman Awang-Turunnya Sebuah Bendera..dalam banyak2 novel ni yang paling saya suka novel Cinta Fansuri dan Adik Datang..


hadiah kenangan dari Universitas Negeri Padang..lawatan dan seminar Internasional Kaunseling Silangbudaya..trademark Padang..rumah Minangkabau..sebagaimana yang diceritakan orang2 Minangkabau berasal dari sini..kadang2 ada ketika saya seram tengok umah ni..

0 comments:

Post a Comment